Ansigtsløftning din hjemmeside

Hvor mange gange har du forfrisket grafik eller indholdet på din hjemmeside?To gange? Én gang? Overhovedet ikke?

Mange virksomheder stadig hosting førstegenerations sites, der gik i begyndelsen af det nye årtusinde.Ligeledes, fleste af disse websteder er passé af nutidens “make-it-nyttigt” standarder. Sommetider pinligt så.

Internet-kyndige virksomheder vil jævnligt opdatere indhold på deres hjemmesider.Tænk over det indtryk af et websted, der er en forældet år vil have på besøgende.

Det tager lidt dateret information for besøgende til at indgå de har ramt en blindgyde. Plus, når en big deal klienten klikker på din “haster” invitation til at deltage i en kommende seminar, kun for at opdage, at hændelsen kom og gik et år siden han vil føle sig irriteret og tåbelige.Og du vil være toast.

Så Overvej dette en støjende wakeup call.Det er det 21. Er din hjemmeside stadig ligne det har 1999?

Site specifikt forslag

Business sites naturligvis køre en farveskala.Men henblik på webstedet facelifts forskelle koges ned til hvor ofte du skal foretage ændringer. Konsulentydelser kan opdatere websteder kun kvartalsvis eller endda årligt. E-handels-websteder eller forskningsvirksomheder muligvis kræver opdateringer fra time til time.

Uanset hvad dine behov, kan du nu finde passende og overkommelige off-the-shelf software og tredjeparts udbydere til at gøre arbejdet.Du kan for eksempel sætte en frisk “hud” på dit gamle websted uden at forstyrre nogen funktionalitet.

Her er 11 ideer culled af web marketingfolk og udviklere, som kan modernisere dit websted uden store omkostninger.

1.Reducere antallet af sider, hjemmeside

Fokusere på redesigne kun core 10 til 15 sider, antyder Matt Greer, administrerende direktør på Zeeo Interactive, en Web design services company.Derefter kan du arkivere enhver resterende populære eller stærkt trafikerede sider til Adobe PDF eller Microsoft Word-dokumenter, der er egnet til download.

2.Gøre webstedet et Marketing værktøj

Hvis du endnu ikke opfange data basics, såsom hvilke websteder og Søg motorer besøgende klikker fra eller hvilke sider får de fleste besøgende, komme i gang nu.

Bruge færdigpakkede software eller en web service provider for at indsamle detaljerede oplysninger om besøgende på webstedet.”Det første spørgsmål er: ‘Når besøgende kommer til dit websted, hvad vil du gøre?’ “siger Erin Duckhorn, talsmand for afgørende teknologi, en online hukommelse opgradere provideren. Når du har svarene, kan du definere sporing målinger og udvikling af indhold, navigation og struktur, der hurtigt vil tilfredsstille dine målrettede besøgende.

3.Oprette et e-mail-Program

Skabe et incitament for besøgende til at registrere eller give dig deres email-adresser… Når du har adresser, sende nyttige emailings.Men sørg for at der eksplicit tilladelse til at gøre det – og ikke forårsage mere skade end gavn ved at bombardere dem.

4.Oprette en Online belønning for værdsatte kunder

Forkæl dine bedste kunder med frynsegoder eller rabatter.”Du kan give dem deres eget område af webstedet uden nogen særlig teknologi,” siger Wally Bock, webkonsulent. Du kan også, selvfølgelig, email specialtilbud.

5.Hastighed Loading tid

Fancy grafik og animationer er hindringer i vejen for at få oplysninger.Sørg for, at dine besøgende kan nemt finde hvad de er ude efter.

6.Give besøgende større, selvstyret kontrol

I de seneste to år, har Fairmont Hotels & Resorts omarbejdet fairmonthotels.com [link] at udvide online booking kapaciteter.Nu, gæster reservere online rum kan bestille middag eller spa-tjenester på samme tid. Webstedet har også tilføjet en “Fairmont Planner”, der passer til individuelle resort egenskaber til gæst profiler eller behov, samt en “virtuelle concierge” som tilbyder flere oplysninger om tjenester.

7.Investere i et Content Management System

Stoppe afhængige statisk HTML.I stedet investere i en pålidelig CMS (indhold Management System), som lader dig opdatere dit eget website indhold uden at få en udvikler involveret. Hvis du opdaterer indholdet meget, vil dette betale sig hurtigt.


8.Sikre synlighed på søgemaskinerne

BreastCancer.org [link], en non-profit oplysende gruppe baseret i Pennsylvania gamle Startside var domineret af et kæmpe billede af organisationens logo, en illustreret tegn kaldes Polly, som forhindrede søgemaskiner i at finde webstedet.”Makeover flyttede en mindre Polly til det øverste højre hjørne af startsiden og brugt tekst og tekstlinks til at guide de ikke særligt Web-kyndige brugere af dette websted mod de væsentlige oplysninger, de kom på udkig,” siger Ilise Benun.

9.Juster websted for organisationen

Du har mægtige genopfundet din virksomhed et halvt dusin gange i de sidste par år.Hvor relevante er din site nu? Hvad med sekundære kanaler eller sider? “Mange virksomheder vokser deres websteder i stykkevis mode,” konstaterer Kevin McLaughlin på offentlige / i, en public relations-virksomhed. “Nye sektioner er tilføjet over tid, de samme meddelelser eller positionering er ikke altid afspejles i kopi i hele selskabets hele hjemmeside.” Sørg for at dit websteds messaging er altid i harmoni med offline markedsføring.

11.Tilføje udtalelser eller succeshistorier

“Meget få websteder gøre dette og der er ingen tvivl om, at de tilføjer større troværdighed for købere,” siger Philippa Gamse, en web strategi konsulent.Spørg mangeårige kunder for citater eller tilladelse til at sende deres sygehistorier og deres tilfredshed med dine tjenester.

Nogen af disse ideer vil hjælpe med at opdatere din online tilstedeværelse.Men den virkelige råd er simpelthen ikke at bliver dovne. Være opmærksom på din hjemmeside når du skifte retning eller betydeligt vokse virksomheden. Alle marketing og messaging skal være problemfri — konsekvent, ensartet, multimedia og multi-kanal.


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *