Mind kløften

De underjordiske tog i London kan få dig hvor som helst når du ved hvordan man manøvrere alle muligheder. Ligesom vores undergrundsbaner er London under jorden et travlt sted. Når dit tog ankommer og kommer til et stop, gå du videre med crowd, venter på din tur til at komme på toget. En mandsstemme drones fra overhead, advarsel du igen og igen: “Mind kløften. . . Mind hullet.”
Der er et knæk på ca 4 – 8 inches mellem perronen og i toget, hvor enhver række ting kunne falde igennem. Du kan miste noget i det: en sko, en mund, ændre, en pung kunne falde ind i dette hul og aldrig ses igen. Der er også en lille forskel i højde, der kan rejse dig op, så du kan nødt til at træde op eller ned en smule som toget vil sandsynligvis ikke være plan med platformen. Så minder hver få sekunder, når toget ankommer, den slags Herre dig om at være opmærksom på denne mangel. Og du gøre fordi han lyder så arrestere og troværdig.
Tænke på din bro ledere skal blive mindet om at tænke hullet, også. Vi skal udvikle medarbejdere, der ved, hvordan man håndtere alle de situationer, der falder mellem revner. Når ikke minded, kan disse huller medføre folk til at vakle eller forårsage et vilkårligt antal tab. Dagens arbejdstagere håndtere mere uforudsigelige situationer end nogensinde. Løsninger til de fleste af disse ikke er omtalt i en policy manual. Dem, der er, normalt opstår så langt væk fra den manuelle, at det ikke er handy alligevel. Så vi har brug for personale, der kan finde ud af at reagere på noget.
Interne politikker >>> hul <<< eksterne regs
Politikker undervise medarbejdere i de interne regler og eksterne regler, men ingen af disse adresse begivenheder, der er uventet eller uforklarlige. Vores hul til at tænke så er rummet mellem interne og eksterne forventninger hvor alt kan ske, og ofte gør.
Hvordan forbereder vi personale til pasning hullet? Ved at blive en god coach, ligesom den optagede stemme. Den gode coach sørger for, at personalet ved 1) filosofi, hvorfor? 2) oplysninger, hvad? og 3) strukturen, hvordan? for hver opgave, enhver form og enhver procedure. Når de forstår hvorfor, hvad og hvordan om alle facetter af organisationen, og deres job, vil personale være mere tilbøjelige til at være i stand til at udfylde de huller, der uundgåeligt vil opstå. Fordi i denne hurtige business verden af i dag, har vi flere uventede, utænkeligt, og uventede begivenheder end nogensinde, når vi arbejder i en verden, der er uforudsigelig. So… sind bro!
Læs mere om de tre roller for en vellykket coach, og få den gratis E-værktøjer nyheder på,


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *